sigarayı bırakmak

dünyanın en zor işlerinden birisi. günde 2 paketten günde 3 dal sigaraya indirdim bırakırsam benden herkese çay
yapmayı düşünmediğim nadir olaylardan birisi
yapmayı istemediğim şey, belki yapamayacağımdan kaynaklıdır sonuçta verdiği zevki ve oluşturduğu hazzı seviyorum
iradesi güçlü olan insanların hayatını kurtarmasıdır
her gece son dalı içtikten sonra planlanan ama asla uygulanamayan olay
eninde sonunda gerçekleştireceğim hadise. evet istiyorum efem ama durumun ciddiyetinin farkında değilim sanırım bilinçaltımda. ne zaman "lan hadi bırakayım" diye gaza gelsem içeriden bi ses "olm net bi hastalığın yok, gençsin, olm senin sinirin çekilmez şimdi, herkesi bozup yollayacaksın yine, adam kalmayacak çevrende..." vb. böyle giderse kötü bir haber sonucunda bir anda yapmak zorunda kalacağım babam gibi. neyse, hayırlısı bu işler.
en etkili yol birden bırakmak ben yaptım 1.5 senedir içmiyorum
sevgili babamın bırakmak için nikotin sakızı aldığı ve sakıza bağımlı olduğu durum.
(bkz:bu son paketim)
bırakmak değilde bıraktıracağım eylemdir.
müstakbel eşimle ilk görüşmemizde soracağım sigara içiyor musun diye?
eğer içiyorsa 'ben seninle bu dünyada allah izin verirse oldukça uzun yaşamak istiyorum ve bi sigara yüzünden ölmeni istemem' diyeceğim.
o da bana hak verip birakacak.
nasil fikir ama? .
genelde aradan ne kadar zaman geçerse geçsin tilkinin dönüp dolaşıp yine başlayacağı maddedir
bıraktım ulan ulaşın bana çay ısmarlıyorum herkese
çay ısmarlayana sigara benden dedirten durum
sanırım 150-200 kere deneyip sonuca ulasamadığım durum.benim için artık kısır döngü haline geldi.bırakıyorum lan bu sefer diyorum ertesi gün bırakıyorum bir süre devam ediyor ve yine başlıyorum ve bu böyle sürüp gidiyor.ınsallah bir gün hayatımın merkezine koyduğum sigaranın bıraktığımdaki boşluğunun yerine bir şey bulurum.ışte o zaman sanırım kurtulacağım bu meretten.
sigarayı havalı olduğunu düşündüğünden içen insan salaktır. bağımlılıktan dolayı içine söz yok ama gereksiz. sigarayı insan erken ölmek için içmeli bu düşüncede içeninde bırakmaya ihtiyacı yoktur, bi' dal da benim için yakınız.
dedem tam 70 yıl içti bu mereti. hem öyle kutulu sigaralardan değildi içtiği. ege'nin bir köyünde doğup büyümüş kendisi. köyün tek geçim kaynağı da tütündü. gider eşi dostunun tarlasından direk sarar hangisinin tadını beğendiyse ondan bir yıllık içeceği kadarını satın alırdı. vefat etmeden önce akciğerli %30 oranında çalışabiliyordu. doktor normal bir insanın %45 altına indiğinde komaya gireceğini söylemişti yaşamasının nedenini de dağ havasına verdi köyün. yani diyeceğim o ki bırakın. yazık etmeyin.
çok zor görünsede aslında çokta zor olmayan bı olay istemeniz yeterlidir
bu başlığa dumanın şu şarkısını armağan ediyorum

denedim ama birakamadim.
başlamazsanız bırakmak zorunda kalmazsınız hadi dağılın
o beni bırakmadan ben onu bırakamam ki hep zarar veren şeyleri seviyorum
  • /
  • 2
Gizlilik Politikası Kullanıcı Sözleşmesi ve Kullanım KoşullarıKütahya Halı Yıkama